Monday, October 09, 2006

Anita (Crouse) Oelofsen


Ek verjaar 14 April en is op 4 Februarie 1989 getroud met Pierre Oelofsen, ’n boer van Joubertina-area in die Langkloof. Ons het begin uitgaan toe ek in st. 8 was. My seun, Roelof, is gebore op 24 April 1991 en my dogter, Estelle, op 13 Februarie 1994.

Ek het na skool ’n jaar lank sekretarieel aan P.E. Technikon studeer. Daarna het ek by die prokureursfirma Stulting & Cilliers gewerk tot met my troue.

Ek was voltyds ma totdat Estelle begin skoolgaan het. Nou werk ek halfdag as administratiewe assistent by die CMR (Christelik-Maatskaplike Raad) Joubertina.

Roelof doen baie goed in gewigstoot en het al O.P.-kleure verwerf daarin. Hy gaan skool te HTS Daniel Pienaar te Uitenhage en Estelle gaan skool te Hoërskool McLachlan te Joubertina (dit is ’n gekombineerde laer- en hoërskool).

Groete
Anita







(Hyla en Anita se kinders)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home