Monday, October 23, 2006

Hoe ver is die cd???

Ek het so 'n hele klompie e-posse gekry, wat vra hoe ver die cd is. Ek wag nog vir 'n cd wat iemand vir my gestuur het met fotos op en dan gaan ons die cd's begin sny. Alles hang net af van hoe vinnig ek die cd gaan kry.

Net sodat julle weet dat ek nie daarvan vergeet het nie.

Hier is 'n paar van die fotos wat ek van HE af gekry het wat hy geneem het.

Die eerste is een van die ouens wat die Vrydag golf gespeel het.





Wat is die storie met die geld??? Kan een van julle miskien vir ons inlig???







Dan is daar 'n foto van die bittereinders. Dit is nou die klomp wat tot baie laat die Saterdagaand nog gekuier het!!!!


As jy graag die foto groter wil sien, kan jy op hom double click en hy sal in 'n ander venster oopmaak.

Ek wag ook nog op bydraes van julle af. Ek kan die blog met my ou vervelige goed aan die gang hou, maar dit gaan beter werk as julle ook vir my inligting stuur!!!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home